Kurumsal
kimlik tasarımı markalar açısından en önemli konu başlıklarından biri
olarak kabul edilmektedir. Zira kurumsal kimlik firmadan firmaya göre değişim
göstermektedir. Piyasanın durumu, pazarlanan ürünün niteliği ve ana hizmet
politikaları kurumsal kimlik hazırlanmasında dikkat edilmesi gerekli olan ana
başlıklar olarak verilmektedir. Kimi markalar daha samimi bir hava oluştururken
özellikle lüks olan markalarda ana hedef ulaşılmaz olmak üzerine verilmektedir.
Bu sayede her firma istekleri veyahut amaçları çerçevesinde bir kurumsal kimlik
temin etmiş olmaktadır.
Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi
Kaliteli ya da istenen kurumsal kimliklerin temin edilmesi
firmalar açısından yeterli değildir. Sosyal medya yönetimi
ve web sitesi tasarımları da bu alanda muhakkak özenli şekilde davranılması
istenen ana başlıklardandır. Günümüzde sosyal medya yönetiminin hem bireysel
hem de kurumsal olmak üzere farklı ayakları bulunduğu bilinmektedir. Bu da kimlik
tasarımlarında olduğu gibi ana amaca ve isteklere göre bir sonuç yakalanmasına
fayda sağlayacaktır.
Kişiler açısından da kurumlar açısından da son zamanlarda sosyal medya hikâye
tasarımı destekleri verilmeye başlanmıştır. Kimi ajanslar için bu
hizmet ana sosyal medya yönetim paketlerinin içerisinde verilmektedir. Kimileri
ise ayrı başlıklar altında aynı hizmetlerin sunumu gerçekleştirmektedir. Burada
hizmet temin edecek olanların isteklerine göre karar verilmektedir. Üstelik
bahsedilen içeriklerin temini için fiziki olarak görüşme yapmak yerine online
anlaşmalara varmak da mümkündür.
Yorumlar
Yorum Gönder